Η «Εκπαιδευτική και Πολιτιστική Κίνηση Έδεσσας», είναι το νέο Μακεδονικό σωματείο, που τις τελευταίες μέρες δέχεται λυσσαλέες φασιστικές επιθέσεις.
Οι επιθέσεις ξεκίνησαν, ως συνήθως, μέσω των αντιμακεδονικών μπλογκ και αναμένεται να συνεχιστούν μέσω ρατσιστικών φυλλάδων και των μηχανισμών μαύρης προπαγάνδας που ευδοκιμούν στον τόπο μας.
Το σωματείο, απ’ ότι κατάλαβα, είναι Μη Κυβερνητική Οργάνωση με εκπαιδευτικό και πολιτιστικό χαρακτήρα. Δεν περιορίζεται σε μακεδονικό πολιτισμό, αλλά επειδή οι δημιουργοί του είναι μακεδονικής καταγωγής (Εδεσσαίοι), αυτομάτως θεωρήθηκε ύποπτο. Από τη στιγμή μάλιστα που προβλήθηκε από κάποια ιστοσελίδα της μακεδονικής διασποράς, έπρεπε να εξοντωθεί.
Οι διώκτες του αμέσως είπαν ότι, «Στην Έδεσσα δημιουργήθηκε Σκοπιανός Σύλλογος με την ονομασία .....».
Ακολούθησε ένας οχετός λασπολογίας και συκοφαντίας. Αναφέρθηκαν και κάποια ονόματα πρωτεργατών, τα οποία λασπώθηκαν και κατασυκοφαντήθηκαν. Αναζήτησαν και τα ονόματα των ιδρυτικών μελών. Γιατί άραγε;
Οι πρωτεργάτες, όποιοι και να είναι, ασφαλώς δημιούργησαν το σωματείο με σκοπό να κάνουν δημόσιες εκδηλώσεις και οι δραστηριότητές τους θα απευθύνονται σε όλους τους πολίτες. Άρα δεν έχουν σκοπό να κρύβονται. Προς τι, λοιπόν, αυτή η βιασύνη να μάθουν τα ονόματα;
Ο λόγος είναι ένας και μοναδικός.
Οι αντιμακεδόνες ρατσιστές ξέρουν, ότι δεν μπορούν πλέον να αποτρέψουν τη δημιουργία οποιουδήποτε συλλόγου που καλλιεργεί την οποιασδήποτε μορφής μακεδονική κουλτούρα.
Οι πρωτοπόροι ακτιβιστές της ΜΑΚΙΒΕ, του Ουράνιου Τόξου και οι μεμονωμένοι, δρουν φανερά και ανενόχλητα.. Διορίζονται στο δημόσιο, παίρνουν δημόσια έργα ή κρατικές επιχορηγήσεις και η επίσημη πολιτεία δεν τους ενοχλεί, όπως κατά το παρελθόν. Το Συνέδριο του Ο.Τ. έγινε υπό κρατική προστασία, τα πανηγύρια προστατεύονται από ενοχλητικούς ρατσιστές (π.χ. Μελίτης πρόσφατα), οι δραστηριότητες των μακεδονικών πολιτιστικών συλλόγων το ίδιο.
Αυτό δεν μπορούν να το χωνέψουν οι φασίστες και οι ρατσιστές. Και επειδή δεν μπορούν πλέον να τους εμποδίσουν, καταφεύγουν στην τακτική της συκοφαντίας και της λασπολογίας. Η συκοφαντία είναι χαρακτηριστικό όπλο ανάπηρων πνευματικά ανθρώπων. Το ξέρουν ότι οι επώνυμοι και συνεχώς αυξανόμενοι ακτιβιστές δεν πρόκειται να πτοηθούν και θα συνεχίσουν, και ούτε ελπίζουν σε κάτι τέτοιο οι ρατσιστές. Ο στόχος τους είναι η μεγάλη πλειοψηφία των ντόπιων, που είναι παραπλανημένη, εγλκωβισμένη στην αντιμακεδονική προπαγάνδα και τις φοβίες του παρελθόντος και ελλειπώς ενημερωμένη. Χτυπώντας τους πρωτοπόρους, στέλνουν μηνύματα στην πλειοψηφία:. «Αυτό θα πάθει όποιος τολμήσει».
Η προσπάθεια δεν είναι μεμονωμένη, ούτε πρωτοεμφανιζόμενη. Έτσι αντιμετώπισαν κάθε προσπάθεια αναζωογόνησης της ντόπιας μακεδονικής κουλτούρας. Έτσι αντιμετωπίστηκε ακόμα και η πρωτοβουλία καθιέρωσης ετήσιου Φεστιβάλ Μακεδονικών Χωρών το 1992. Και μιλάμε μόνο για χορούς. Όχι μόνο δεν απαγορεύεται Φεστιβάλ Ποντιακών Χορών, αλλά και παραχωρούνται κλιματιζόμενα κλειστά γυμναστήρια, επιχορηγούνται και προβάλλονται από την τηλεόραση. Το Φεστιβάλ Μακεδονικών Χορών, αντί να αντιμετωπιστεί ισότιμα και να βοηθηθεί από την πολιτεία, όπως το Ποντιακό, αντιμετωπίστηκε όπως το νεοδημιουργηθέν σωματείο στην Έδεσσα.
Οι μακεδονικοί σύλλογοι πρέπει να περιορίζονται μόνο σε μουσική και όχι και τραγούδι στις εκδηλώσεις τους, αλλιώς μπαίνουν στο στόχαστρο των φασιστών. Δεν πρέπει να έχουν σχέσεις με τους συλλόγους των ομογενών τους στη Δημοκρατία Μακεδονίας και στη διασπορά.. Οι γηγενείς πρέπει να είναι πολίτες περιορισμένων δικαιωμάτων και τα όρια των δικαιωμάτων τους να τα καθορίζουν άλλοι.
Αυτό που γίνεται σήμερα είναι συνέχεια της πολιτικής του ρετσινόλαδου, των εξοριών, των ξυλοδαρμών, των προστίμων σε όσους Μακεδόνες χρησιμοποιούσαν τη μητρική τους γλώσσα. Επειδή η συγκυρία δεν επιτρέπει πια τέτοιες μεθόδους, έχουν επινοηθεί διάφοροι άλλοι τρόποι. Μαύρη προπαγάνδα, συκοφαντία, λασπολογία.
Ίσως κάποιοι πουν, ότι είναι υπερβολή η χρήση των όρων φασίστες και ρατσιστές.
Πάμπολες φορές ακούμε να τονίζεται, ότι βασικό χαρακτηριστικό της δημοκρατίας είναι ο σεβασμός του δικαιώματος του άλλου να εκφράζει χωρίς κανένα περιορισμό και καμία επίπτωση τη γνώμη του. Πολλούς ακούμε να επαναλαμβάνουν το απόφθεγμα του Βολταίρου
"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."
Το δικαίωμα των γηγενών να λένε αυτό που πιστεύουν για ότι τους αφορά, όχι μόνο δεν το σέβονται και δεν το υπερασπίζονται μέχρι θανάτου, αλλά το υπονομεύουν. Αυτό είναι το αντίθετο της δημοκρατίας, δηλαδή φασισμός. Και δυστυχώς αυτός ο ιδιόμορφος φασισμός έχει πολλά μέσα και πολλά πλοκάμια.
Τεράστια ευθύνη γι’ αυτό έχουν και όσοι ανέχονται αυτό το φαινόμενο. Ακόμα και η σιωπή είναι συνενοχή. Συνένοχοι είναι και εκείνοι οι φορείς στους κόλπους των οποίων καλλιεργούνται αντιμακεδονικές προπαγάνδες, όπως κόμματα, ιδρύματα τύπου ΙΜΧΑ, Εταιρίας Μακεδονικών Σπουδών, «Παμμακεδονικών Ενώσεων», παραθρησκευτικές οργανώσεις, ποντιακά σωματεία κλπ. Εκεί είναι η φωλιά όπου γαλουχούνται όλες αυτές οι βρώμικες αντιμακεδονικές προπαγάνδες.
Δεν ξέρουν ότι οι Μακεδόνες θεωρούν ύβρη τον χαρακτηρισμό «Βούλγαρος» και της γλώσσας ως «βουλγαρικής»; Όταν χαρακτηρίζουν ως Βουλγάρους τους προγόνους μας που έκαναν την επανάσταση του Ίλιντεν, δεν καταλαβαίνουν ότι είναι σαν να χαρακτηρίζουν και εμάς που είμαστε απόγονοί τους ως Βούλγαρους; Το ξέρουν πολύ καλά, αλλά θεωρούν ότι έχουν δικαίωμα να μας προσβάλουν, χωρίς εμείς να αντιδρούμε.
Θα τους άρεσε να αρχίσουμε και εμείς να αποκαλούμε τους πρόσφυγες Τούρκους ή Τουρκόσπορους, όπως κάνουν κατ’ ιδίαν μερικοί Μακεδόνες; Ασφαλώς όχι. Λοιπόν ας το πάρουν χαμπάρι όσοι μας βρίζουν και μας συκοφαντούν αλλά και όσοι κρύβονται πίσω από αυτούς, ότι αν συνεχιστεί αυτή η ασέβεια, το παρόν μπλογκ θα αρχίσει να αναρτεί Άρθρα και Σχόλια Μακεδόνων που αποκαλούν τους εξ Ασίας πρόσφυγες Τούρκους και Τουρκόσπορους, «εν γνώσει των συνεπειών του νόμου».
Και δεν αναγνωρίζουμε στην πολιτεία το δικαίωμα να τηρήσει δύο μέτρα και δύο σταθμά.
Σε όλους αυτούς θέλουμε να πούμε, φτάνει πια. Ήρθατε στον τόπο μας και αντί να σεβαστείτε την φιλοξενία μας και να καθίσετε δίπλα μας, με σεβασμό στην ταυτότητά μας και τα δικαιώματά μας, εσείς καθίσατε στο σβέρκο μας. Κατεβείτε, λοιπόν, από το σβέρκο μας, γιατί δεν είμαστε υποχρεωμένοι να σας ανεχόμαστε ως κηδεμόνες επ΄άπειρον. Θα σας αποτινάξουμε και η προσγείωσή σας θα είναι πολύ ανώμαλη.
Karatasho
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι η τρίτη φορά που σου στέλνω σχόλιο και δεν το βάζεις. Καταλαβαίνω γιατί το αποφεύγεις, αλλά αυτοί δεν καταλαβαίνουν αλλιώς. Για να σταματήσουν να μας λένε Βούλγαρους, Σλάβους, Σλαβομακεδόνες και τα λοιπά, πρέπει και εμείς να αρχίσουμε να τους λέμε Αλβανοσλάβους, Λατινογρεκούς, Τουρκογρεκούς. Είναι γνωστό ότι οι μισοί πρόσφηγες από την Μικρά Ασία μιλούσαν τούρκικα. Η γιαγιά του πρωθυπουργού που ζούσε την εποχή του Ήλιντεν ήταν Μακεδόνισσα από την Άνω Βροντού Σερών. Αλλά αφού λένε τους Μακεδόνες εκείνης της εποχής Βούλγαρους και την γιαγιά του Καραμανλή πρέπει να την λέμε Βουλγάρα. Ο προπαπούς του Καραμανλή ήταν ήρθε στις Σέρες από την Καραμανία στα βάθη της Μικράς Ασίας και γιά αυτό πήραν το επώνυμο Καραμανλής που είναι σκέτο τούρκικο. Άρα ο Καραμανλής πρέπει να αυτοπροσδιορίζεται Τουρκοβούλγαρος και όχι Μακεδόνας.
ΙΠ, Σχολιαστές, Σχολιάστριες
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν απέρριψα μόνο τα πρώτα σχόλια του ΙΠ, αλλά και αρκετά άλλα (περίπου 15, εκ των οποίων τα 2/3 ήταν υβριστικά, ειρωνικά).
Τα φιλομακεδονικά εξέφραζαν μια οργή και διαολοστάλσιμο.
Το σχόλιο που ανάρτησα είναι χαρακτηριστικό, και έχει μια πολύ εύστοχη παρατήρηση.
Η γεννέτηρα των Καραμανλήδων η Πρώτη Σερρών, είχε το τούρκικο όνομα Κιούπκιοϊ, αν και η μεγάλη πλειοψηφία των κατοίκων της πριν το 1913 καταγράφονται ως Έλληνες. Ανοίκουν στην κατηγορία εκείνη των εκχριστιανισμένων Τουρκμένων, που για μεγάλο διάστημα μιλούσαν τούρκικα, αλλά έγαφαν με ελληνικούς χαρακτήρες. Σταδιακά λόγω χριστιανισμού εγκατέλειψαν την τούρκικη γλώσσα και έγιναν Έλληνες.
Στο χωριό Γκόρνο Μπρόντι Σερρών, άλλαξαν το όνομα σε Άνω Βροντού και έτσι η γιαγιά του Καραμανλή, που αναγκαστικά ελληνοφώνησε, έγινε Ελληνίδα.
Κάπως έτσι προέκυψε ο Μακεδόνας Καραμανλής και το νεοελληνικό γένος, απόγονος των αρχαίων Ελλήνων, που μας παιδεύει και προκαλεί προβλήματα στη νοημοσύνη μας.
Στην Έδεσσα έστησαν μνημείο στη μνήμη των Ποντίων. Στη μνήμη των Μακεδόνων, πότε θα στήσουν?
ΑπάντησηΔιαγραφήΉ μήπως ζούμε στον Πόντο και δεν το ξέρουμε?
Εχουμε τιμήσει τους προσφυγες και με το παραπάνω οχι μόνο με μνημειο στη κεντρική πλατεία
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλά και με πολλους δρομους που φερουν ονομασιες απο τις χαμενες τους πατριδες και αντι για ευχαριστώ μπλοκαρουν και εμποδιζουν την ονοματοδοσια σε δρομο της πόλης μας με το ονομα της ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΑΣ (ναι με κεφαλαια) Μιρκας Γκινοβα.
Στον πολιτισμένο κόσμο , ακόμα και στην σημερινή Ελλάδα οι άνθρωποι τιμούν τους γονείς τους με μνημεία τα οποία τοποθετούν στα νεκροταφεία .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν μερικοί γονείς ή πρόγονοι προσφέρουν κάτι ιδιαίτερο για τον τόπο τότε ο τόπος οφείλει να τους τιμήσει με την δημιουργία μνημείου σε δημόσιο χώρο εκτός νεκροταφείου(ανεξαρτήτου γλώσσας , εθνότητας, φύλλου, κ.λ.π).
Δυστυχώς στην Έδεσσα οι πρόσφυγες-έποικοι έχοντας εδώ και 85 χρόνια την διακριτική υποστήριξη και την πλήρη συμπαράσταση του ελληνικού κράτους και την ανοχή της σημερινής δημοτικής αρχής εγκατέστησαν πρόσφατα δημόσιο και κεντρικό μνημείο υπέρ των προγόνων τους οι οποίοι τίποτε ιδιαίτερο δεν πρόσφεραν σε αυτό το τόπο.
Στα εγκαίνια του δε οι ομιλητές προέβησαν σε βαριές και παραληρηματικές αντιτουρκικές εκδηλώσεις.
Και όλα αυτά έγιναν όταν οι ίδιοι μηχανισμοί απαγόρευσαν μία απλή ονοματοδοσία δρόμου στην Έδεσσα/Βόντεν πρός τιμή της ηρωιδας ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΑΣ Μιρκας από τα γειτονικά Ξανθόγεια/Ρουσίλοβο η οποία εκτελέστηκε από το ελληνικό κράτος για ένα μόνο λόγο: αρνήθηκε να πεί ψέμματα και να δηλώσει ότι είναι εθνικά Ελληνίδα...
Αν δεν είναι αυτό απαρχάϊντ χειρότερο από την Νότια Αφρική τότε τι είναι?
Ας αναλάβουν τιςευθύνες τους όλοι και ιδιαίτερα οιευρωπαϊκοί φορείς που τα επιτρέπουν αυτά σε μία χώρα μέλος της Ε.Ε εδώ και 28 χρόνια, το λίκνο της Δημοκρατίας...
Έτσι το αίτημα των δημοκρατών της πόλης πρέπει να είναι ένα:
Άμεση μεταφορά του μνημείου στον φυσικό και προβλεπόμενο χώρο του, δηλαδή στα νεκροταφεία της πόλης.
Εμ έλα που ούτε καν με το όνομα Μίρκα Γκίνοβα δε ζητήσατε να γίνει ο δρόμος αλλά με το Ειρήνη Γκίνη... Λες και δε θα τον έπαιρναν είδηση το δήμαρχο. Τώρα βέβαια μόνο βορείως των συνόρων στήνουν μνημεία σε αυτούς που αγωνίστηκαν για να αποσχίσουν κομμάτι της χώρας τους αλλά εκεί οι Αλβανοί είναι 1/4 του πληθυσμού, με πολλά κόμματα στη Βουλή και ένα κόμμα στην κυβέρνηση και τους παίρνει. 1 εκ. νοματαίοι ισχυρίζεστε πως είστε, κάντε το ίδιο. Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για τον Καραμανλή τουλάχιστον δεν τον βγάζετε προσφυγικής καταγωγής όπως πολλοί ομοϊδεάτες σας της διασποράς. Υποθέτω πως πρωθύστερες ερμηνείες πως ήταν Γκρεκομάνος με το όνομα Καραμάνωφ τις απορρίπτετε. Ενημερώστε μόνο το Παγκόσμιο Μακεδονικό Κογκρέσο πως η γιαγιά του και όχι η μάνα του ήταν δικιά σας. Τώρα πως είχε όνομα Φωτεινή Δόλογλου είμαι σίγουρος πως μπορείτε να το εξηγήσετε πειστικότατα όπως πάντα. Δώστε μας και μια εξήγηση για το πως οι Καραμανλήδες στην Μ.Ασία δεν ελληνοφώνησαν μέχρι που έγιναν Έλληνες πολίτες αλλά οι τουρκόφωνοι χριστιανοί της Μακεδονίας το άλλαξαν σε ελληνικά πολύ πριν αλλάξουν τα σύνορα και επιπλέον εξαφάνισαν και όλα τα πειστήρια της Τουρκοφωνίας με ελληνικό αλφάβητο τους (σε αντίθεση και πάλι με τους Καραμανλήδες).
Τέλος για τον ΙΜ που έβγαλε τους μισούς πρόσφυγες Τουρκόφωνους (ασχέτως που οι αριθμοί τους είναι επισήμως καταγεγραμμένοι) - αν οι Μπαφραλήδες ήταν απλώς πραγματικά τόσο πολλοί (γιατί κυρίως τέτοιους σας έφεραν εκεί πάνω) δε θα είχε μείνει κομιτατζίδικο ρουθούνι και τώρα θα μας έγραφες από την Μπίτολα.
Ανώνυμε 14:40
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Καραμανλήδες πήραν το όνομά τους από τον τόπο καταγωγής τους, την Καραμανία. Η γλώσσα τους ήταν τούρκικη αλλά η γραφή τους ελληνική. Εκείνα τα κείμενα εμειναν γνωστά σαν Καραμανλίδικα.
Κάποιοι από εκείνους τους Καραμανλήδες μετανάστευσαν στη Μακεδονία πολύ πριν το 1912 και επειδή βρέθηκαν σε ελληνόφωνο περιβάλλο εξ αιτίας του χριστιανισμού έγιναν ελληνόφωνοι.
Καρατάσο καλά έκανες και έβαλες αυτό το σχόλιο. Δείχνει πόσο δηλητηριασμένοι με αντιμακεδονικό μίσος είναι μερικοί από τους πρόσφυγες. Αν μπορούσαν θα μας ξερίζωναν και εμάς τους υπόλοιπους που μείναμε στον τόπο μας. Μόνο δεν πρέπει να βάζουμε όλους τους πρόσφυγες στο ίδιο τσουβάλι. Οι Θρακιώτες, οι Κωνσταντινουπολίτες και οι Μικρασιάτες των παραλίων μας φέρθηκαν αρκετά καλύτερα από τους άλλους από τα βάθη τη Μ.Ασίας. Τουρκόφωνους δεν πήγαν μόνο στην Έδεσσα. Ο κάμπος των Γιαννιτσών και της Κρύας βρύσης ήταν γεμάτος από αυτούς. Ο Βελόπουλος που είναι ο μεγαλύτερος μακεδονοδιώκτης και μας αποκαλούσε βουλγαρόριζους είναι από το τουρκόφωνο χωριό Αξός. Αυτός είναι ο βασικός οργανωτής των ακροδεξιών αντιμακεδονικών ομάδων της Θεσσαλονίκης και γι αυτό τον ψηφίζουν.
Πάντως φταίμε και εμείς που τους δίνουμε δικαίωμα να μας φέρονται περιφρονητικά.
IΠ όχι μόνο προσφυγικής καταγωγής δεν είμαι αλλά ούτε από τα μέρη σας κρατάει η σκούφια μου (τουλάχιστον για όσες γενιές ξέρω). Όλη μου η οικογένεια είναι Έλληνες πολίτες από την ίδρυση του ελληνικού κράτους (και δε τρέφω ψευδαισθήσεις για οποιαδήποτε σχέση ούτε με τον Περικλή ούτε και τον Μ.Αλέκο σας την πάρτη σας). Αλλά το άσβεστο μίσος σας για τους συμπολίτες σας (προφανώς όχι συμπατριώτες σας) μόνο με εξίσου απύθμενο μίσος ανταμείβεται από δική μας πλευρά, είτε είμαστε βόρειοι είτε νότιοι, είτε Αρβανίτες, Βλάχοι, "Γκρεκομάνοι" είτε όχι. Και καλά θα κάνει ο Καρατάσος να τα περνάει όλα τα σχόλια σας για να βλέπει το Ρωμέϊκο με τι κομπλεξικές οχιές έχει να κάνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα μαθήματα για τους Καραμανλήδες αλλού - αν διάβαζες προσεκτικά τι έγραψα θα έβλεπες ότι τα ήξερα. Αυτό που εξακολουθείτε να μη μας εξηγείτε πειστικά είναι πως:
α) Οι μεταναστεύσαντες Καραμανλήδες στις Σέρρες δε συνέχισαν να διατηρούν την Τουρκοφωνία τους ζώντας στα πλαίσια της Οθωμανικής αυτοκρατορίας όταν αυτή τη διατήρησαν και οι Γκαγκαούζοι και οι Μπαφραλήδες και οι Καραμανλήδες. Τα περί ελληνόφωνου περιβάλλοντος (πρόσεχε μη σε πάρουν με τις ντομάτες ως αιρετικό οι λοιποί απόγονοι του Βουκεφάλα - ακούς ελληνόφωνο περιβάλλον στη Μακεδονία!) είναι φαιδρά: Στη μεν Μακεδονία το περιβάλλον ήταν πολυγλωσσικό (Σλαβικό συνεχές, Ελληνικά και Τούρκικα με Βλάχικα και Αρβανίτικα πιο δυτικά) και οι μεν Γκαγκαούζοι κατοικούσαν εν μέσω Βουλγάρων και Ελλήνων, οι Μπαφραλήδες δίπλα σε ελληνόφωνους (ορθόδοξους και μουσουλμάνους), Αρμένιους και Λαζούς και οι Καραμανλήδες δίπλα στους Καππαδόκες επίσης ορθόδοξους ελληνόφωνους. Αλλά την γλώσσα τους τη διατήρησαν τουρκική κι ας την έγραφαν με ελληνικά γράμματα.
β) Τώρα εσύ κάνε τον Καραμανλή 1/2^Ν Τούρκο αν αυτό σε εξιτάρει και πάρε και την πιο διάσημη ιστορικό της Γιουγκοσλαβικής Μακεδονίας (και μέλος της Ακαδημίας των Επιστημών στα Σκόπια) τη Φανούλα την Παπάζογλου από τη Μπίτολα και κάνε την κι αυτή Τουρκάλα γιατί το όνομα ακούγεται Καραμανλίδικο.
γ) Α, και αποφασίστε επιτέλους ποιός κερατάς από την Άνω Βροντού έκανε το όνομα του σε -ογλου το 1880κάτι.
Χαίρομαι που αναγνωρίζεις πως εκτός από τους Πόντιους υπήρχαν και άλλοι πρόσφυγες - ξέχασες κι αυτούς από Βουλγαρία και τους ακόμα πιο δικούς σας από Γευγελή, Στρώμνιτσα και Μπίτολα που με τα πόδια τους απέδειξαν την εθνική τους συνείδηση. Το κακό είναι πως δε σου βγαίνει η αριθμητική και εκεί κολλάει το σχόλιο μου περί Μπαφραλήδων:
Αν όντως οι μισοί πρόσφυγες ήταν Τουρκόφωνοι αλίμονο σας: Γιατί οι μεν Καραμανλήδες αποδείχθηκαν σχετικά άκακοι αλλά δεν ήταν και τόσοι στα πόδια σας - οι τουρκόφωνοι που βρέθηκαν ανάμεσα σας όμως - οι Μπαφραλήδες - σας άλλαξαν τα φώτα (είχαν πάρει φόρα από τον Πόντο που έσφαζαν στο γόνατο τους ομόγλωσσους τους Τούρκους). Άν λοιπόν από 500-600 χιλιάδες πρόσφυγες είχατε τους μισούς Μπαφραλήδες (δεν είχε η Μπάφρα τόσους να στείλει αλλά δικά σου τα νούμερα) θα απαντούσε ο Καρατάσος στον Καρατάσο στο μπλογκ του καθώς θα είχαν ξεκληρίσει κάθε αυτονομιστικό χωριό. Ευτυχώς για εσάς ήταν λίγοι (και λιγόστεψαν καθώς έσφαξε και κάμποσους ο ΕΛΑΣ μια και ο αντικομμουνισμός τους και ο φόβος τους πως το ΚΚΕ θα ανεξαρτητοποιούσε τη Μακεδονία και τη Θράκη τους έκανε ταγματασφαλίτες).
Τέλος αν θες να μη σας δουλεύουμε δείξτε μας επιτέλους το εκατομμύριο (έστω 500χλδ., έστω 250χλδ.) σας στις εκλογές να σας φοβηθούμε όπως φοβούνται τους Αλβανούς τα ξαδέλφια σας. Ως τότε θα σας αντιμετωπίζουμε με την αγάπη που επιφυλάσσεται στους πεμπτοφαλαγγίτες ανά τον κόσμο.
Τα Καραμανληδικα λουκανικα απο που ηρθαν?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαρατάσο
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε επαίνεσα που έβαλες το σχόλιο του
Ανώνυμου 14:40, αλλά η ανάρτηση του δέυτερου σχολίου του 19:22, απέδειξε ότι έκανα λάθος.
Μερικοί πορωμένοι και συγχυσμένοι δεν βοηθούν στον διάλογο.
Ι.Π.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνάρτησα το σχόλιο του 19:22, αν και προβληματίστηκα.
Πρώτον, δεν ήταν δικός μου συνομιλητής και αυτό μου δημιουργούσε κάποιο πρόβλημα.
Δεύτερον, βοηθάει στο να κατανοήσουν οι αναγνώστες, σε τι σύγχυση βρίσκεται μια μερίδα συμπολιτών μας και αντιδράει τόσο βεβιασμένα και ρατσιστικά.
Τρίτον, αυτού του είδους οι επιθέσεις τελικά έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα, από αυτό που επιδιώκουν.
Παράδειγμα, οι επιθέσεις που δέχθηκε το πανηγύρι της Μελίτης τον περασμένο Ιούλιο από τους ίδιους ακριβώς κύκλους, είχε ως αποτέλεσμα την μεγάλη αύξηση της συμμετοχής του κόσμου και ειδικά των Μακεδόνων.
Η επίσημη πολιτεία, που ευθύνεται για το φαινόμενο, τώρα τρέχει να το καταπνίξει. Προστάτεψε το πανηγύρι της Μελίτης ή το συνέδριο του Ουράνιου τόξου, γιατί είναι υποχρεωμένη να το κάνει, λόγω των διεθών υποχρεώσεών της.
Η Ελλάδα έχει καταντήσει το "μαυρο πρόβατο" της Ευρώπης σε ότι αφορά τα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα και αυτό έχει πολιτικές και οικονομικές επιπτώσεις γι΄αυτήν.
Οι συκοφαντικές επιθέσεις που δέχθηκε το νεοϊδρυθέν σωματείο και κάποια πρόσωπα, βοήθησε κάποιους Εδεσσαίους να ανακαλύψουν, ποιός συμπολίτης τους "ανακάλυψε" το καταστατικό και διοχέτευσε τις συκοφαντίες στα αντιμακεδονικά μπλογκ.
Τα καταστατικά των σωματείων είναι δημόσια έγγραφα, τα οποία είναι στην διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου. Αυτός που το "ανακάλυψε", το μόνο που κατάφερε, ήταν να αποκαλυφθεί, να αποκαλύψει την πνευματική του ανεπάρκεια και να ευαισθητοποιήσει μερικούς ακόμα Μακεδόνες.
Φυσικά δεν είναι ο κατάλληλος τρόπος, αλλά "ουδέν κακόν αμειγές καλού".
Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΕ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΑ, ΑΝΤΙΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΑ ΜΠΛΟΓΚ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΝΟΜΙΜΩΣ ΣΥΣΤΑΘΕΝΤΟΣ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ/ΒΟΝΤΕΝ , ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΩΝ ΤΩΝ ΙΔΡΥΤΙΚΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΣΥΝΙΣΤΑ ΒΑΡΙΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΤΟΥ ΣΧΕΤΙΚΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΔΕ ΣΥΝΟΔΑ ΣΧΟΛΙΑ ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΙΓΟΥΝ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΛΗΨΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.
ΑΥΤΗ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΚΑΘΕΣΤΩΤΩΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ ΔΙΑΠΡΕΠΕΙ ΠΑΡΟΤΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.Ε ΚΑΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΙΚΗΣ ΚΟΙΤΙΔΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΜΕΡΙΔΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΠΛΟΥΤΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΑΣ.
Η ΝΤΡΟΠΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΕΝ ΕΤΕΙ 2009 ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝ ΛΑΒΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΑΛΛΑ ΓΕΙΤΟΝΙΚΗΣ. ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΦΙΛΙΚΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΚΗΣ ΧΩΡΑΣ .
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΝΟΤΙΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ, ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ, ΓΛΩΣΣΑΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ , ΕΙΤΕ ΩΣ ΜΗΤΡΙΚΗ ΜΑΣ ΕΙΤΕ ΩΣ ΓΕΙΤΟΝΙΚΗ .
ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΜΕ ΣΤΟ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΠΛΟΥΤΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕΛΗ ΜΙΑΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 500 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΟΦΕΛΗ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
Οι διώξεις που αναφέρεις έχουν προέλευση συγκεκριμένο πολιτικό χώρο : το ΛΑΟΣ και τον εθνικιστικό χώρο. Δεν είναι αντίδραση του κράτους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΜΥΘΟΥΣ-ΨΕΜΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΔΙΩΞΕΙΣ , ΟΙ ΠΡΟΠΗΛΑΚΙΣΜΟΙ , ΟΙ ΛΟΙΔΩΡΙΕΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΦΟΥ ΑΥΤΕΣ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΥΡΗΝΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ , ΑΣΧΕΤΩΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΥΣΗΣ ΤΟΥΣ.
ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΤΥΠΟ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΥΠΟ.
ΟΣΟ ΔΕ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΘ'ΑΥΤΟ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΑΤΑ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΔΙΚΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ, ΚΥΡΙΩΣ ΕΘΝΟΤΙΚΗΣ ΥΦΗΣ , ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.
ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ ΤΟ ΨΕΥΔΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΥ, ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΚΥΡΙΟΙ ΘΙΑΣΩΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΚΤΩΛΟΥ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
Ανώνυμε 14:42
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ αρχηγός του ΛΑΟΣ είναι Αρβανίτης. Δηλαδή Έλληνας Αλβανικής καταγωγής. Όσο περισσότερο νιώθουν κατα βάθος ότι δεν είναι Έλληνες, τόσο περισσότερο επιθετικοί είναι. Οι ελληνόφωνοι Έλληνες είναι λιγότερο αντιμακεδόνες.
Στη Δημ. Μακεοδνίας με την προηγούμενη κυβέρνηση των Σοσιαλιστών ένας από τους Αλβανούς υπουργούς λεγόταν Άρμπεν Τζαφέρη. Πριν αρρωστήσει ήταν αρχηγός του ενός Αλβανικού κόμματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Άρμπεν Τζαφέρη είναι καθαρός Αλβανός, ενώ ο Καρα-τζαφέρη-ς της Ελλαδος είναι καθαρός και μάλιστα φανατικός Έλληνας.
Οι διώξεις εναντίον εκατοντάδων χιλιάδων εθνικά Μακεδόνων τόσο στο παρελθόν με την βίαιη εθνοκάθαρση, εκδίωξη, αφαίρεση της υπηκοότητας και της περιουσίας για τον λόγο και μόνο ότι εκδήλωναν την μακεδονική τους εθνική ταυτότητα αλλά και οι σημερινές με την άρνηση αναγνώρισης των απαράγραπτων ανθρώπινων δικαιωμάτων τους - γλωσσικών, εθνοτικών,θρησκευτικών
ΑπάντησηΔιαγραφήαπορρέουν από τον ΨΕΥΔΗ ισχυρισμό της ελληνικής πολιτείας σύμφωνα με τον οποίο στην Ελλάδα υπάρχει μία μόνο(1) εθνότητα, η ελληνική.
Οποιοσδήποτε υποστηρίζει οτι υπάρχουν και άλλες εθνότητες όπως : η βλάχικη, η τουρκική, η αλβανική , η μακεδονική είναι εχθρός του Κράτους και πρέπει να τιμωρηθεί με οποιοδήποτε δυνατό τρόπο!!!
Η Ελλάδα σε όλο το κόσμο δηλώνει ότι είναι το πλέον ΟΜΟΓΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ κράτος στο κόσμο που προήλθε από την διάλυση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και έχει μία μόνο εθνότητα την ελληνική
ΑπάντησηΔιαγραφήΤαυτόχρονα υποστηρίζει ότι όλα τα άλλα γειτονική κράτη που δημιουργήθηκαν κατά τον ίδιο τρόπο είναι πολυεθνοτικά και μάλιστα με την παρουσία μεγάλων ελληνικών εθνικών κοινοτήτων στα εδάφη τους, τα διακαιώματα των οποίων στηρίζει με κάθε τρόπο σύμφωνα και με το άρθρο 108 του Συντάγματος- Το Κράτος μεριμνά για την ζωή του απόδημου ελληνισμού και τη διατήρηση των δεσμών του με την μητέρα Πατρίδα....Επίσης μεριμνά για τηνπαιδεία και την κοινωνική και επαγγελματική προαγωγή των Ελλήνων που εργάζονται έξω από την επικράτεια.
Ο ΨΕΥΔΗΣ αυτός ισχυρισμός του ελληνικού κράτους είναι ιδιαίτερα ορατός και επικίνδυνα γελοίος στην περίπτωση της μετα-οθωμανικής μακεδονίας όπου στο νότιο μέρος της δεν υπάρχουν καθόλου εθνικά μακεδόνες ενώ στο βόρειο αποτελούν το 75% των πολιτών της Δημοκρατίας της Μακεδονίας...
Το ελληνικό κράτος ΨΕΥΔΕΤΑΙ και δεν αναγνωριζει την ύπαρξη όχι μόνο ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ εθνότητας στην Ελλάδα αλλά ακόμα αυτή καθ' αυτή την ύπαρξη ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ έθνους......!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ίδιο βέβαια ΨΕΥΔΩΣ ισχυρίζεται ότι δεν υπάρχει ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ γλώσσα πουθενά στο κόσμο...!!!!!
Και όλα αυτά σε αντίθεση με την αναγνώριση όλων των κρατών του κόσμου!!!!!!
Το ότι η Πρώτη (Κιούπκιοϊ) είχε πληθυσμό τουρκμενικής καταγωγής αλλά εξελληνισμένο γλωσσικά από πού συνάγεται; Πότε ήρθαν αυτοί οι Τουρκμένοι, πότε εκχριστιανίστηκαν, πότε εξελληνίστηκαν; Υπάρχουν αρχειακές πηγές, μαρτυρίες περιηγητών; Υπάρχουν σχετικές μελέτες; Νομίζω ότι πίσω από την πληροφορία αυτή υποκρύπτεται μία δογματική αντίληψη σύμφωνα με την οποία δεν υπήρχαν ελληνόφωνα χωριά στην Ανατολική Μακεδονία, αλλά και αυτά τα ελληνόφωνα που υπήρχαν ήταν στην πραγματικότητα οικισμοί εξελληνισμένων αλλοεθνών. Με την ίδια λογική φυσικά θα μπορεί να πει κανείς ότι οι σλαβόφωνοι της Μακεδονίας είναι σε μεγάλο βαθμό απόγονοι εκσλαβισμένων γλωσσικά Ελλήνων και πάει λέγοντας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιος άλλος έγραψε ότι ο Καρατζαφέρης είναι Αρβανίτης. Αυτό πρώτη φορά το ακούω. Εν πάση περιπτώσει, επειδή είμαι και εγώ Αρβανίτης και ξέρω και αρβανίτικα, θα με ενδιέφερε να μάθω από ποιό χωριό είναι η καταγωγή του.
Εννοείται πως θεωρώ τη λέξη "Μακεδόνας" τοπωνυμικό και όχι εθνωνυμικό. Δεν καταλαβαίνω γιατί ο πάππου προς πάππου ελληνόφωνος κάτοικος της Κουλακιάς (Χαλάστρας) ή του Γιδά ή ο αλβανόφωνος κάτοικος της Νεγκοβάνης είναι λιγότερο Μακεδόνες από τον σλαβοφωνο του Ξινού Νερού. Φυσικά εσείς διαφωνείτε και θεωρείτε το Μακεδόνας ως εθνωνυμικό, αποκλειστικής δικαιοδοσίας των σλαβόφωνων. Ο καθένας έχει την άποψή του.
EIMAI ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΕ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΓΡΕΒΕΝΑ(ΟΧΙ ΠΡΟΣΦΥΦΑΣ ΟΥΤΕ ΠΟΝΤΙΟΣ ΟΥΤΕ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΗΣ).ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟ 1982 ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙ.ΝΑ ΞΕΡΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΑΠΟ ΓΡΕΒΕΝΑ,ΚΑΤΕΡΙΝΗ,ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΗ.ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΑΠΟ ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΙΟΥΣ,ΚΡΗΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΝΤΙΟΥΣ.ΔΥΣΤΗΧΩΣ Η ΠΙΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΔΙΩΧΝΕΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ STAGERS ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ(ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΠΟΝΤΙΟΙ Η ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΕΔΙΩΧΝΑ?).ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ,ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ,ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ
Eίχα την εντύπωση πως στην Ελλάδα ζούν Ελληνες.Καιόταν λέω Ελληνες ,εννοώ οι διδαγμένοι την ελληνικη γλώσσα,πολιτισμο και βέβαια συνειδηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίχα και έχω την εντύπωση πως εδώ στην Μακεδονία οι άνθρωποι που έζησαν ήταν η γηγενής δηλαδή άνθωποι απο αρχαιοτάτους χρόνους που μιλούσαν ΕΛΛΗΝΙΚΑ του Αλέξανδρου με ελληνικά αρχαία ονόματα όπως Δάφνη, Δανάη, Ορέστης, Αλέξανδρος ειδικά αυτό!!,Κλείτος Περσεφόνη κλπ η μετανάστες-προσφυγες. είτε Σλάβοι με ονόματα Σλάβα, Βόντεν, είτε Βουλγαρο-σλάβοι, είτε ακόμη προσφυγες που ήρθαν στην Μακεδονία απο τόν Πόντο και την Μ.Ασία μετα το 1922.
Από που συνάγεται πως στα χώματα της Μακεδονίας ζούν ΜΟΝΟΝ γηγενής !!! "Μακεδόνες- ντόπιοι!!!"και έχουν ΑΜΙΓΩΣ σλαβικά ονόματα!!!
Είναι απορίας άξιον πως γίνεται στο πέρασμα των χρόνων ,.οι γηγενής Μακεδόνες να μιλούν μια διάλεκτο που μόνον στην αρχαία ομιλούσα της περιοχής γλώσσα δεν ακουμπά. αλλά και να έχουν ονόματα καθαρά Σλαβικά.!!
Τι στο καλό έγινε???
Μήπως απλώς κάποιοι και για δικούς τους λόγους ξεσηκώνουν κάποιους ανίδεους ιστορικά και προσπαθούν να εκμεταλευτούν την όποια άγνοια.!!
Διότι εξήγηση για το πως όλοι αυτοί που "χαριτολογόντας" ονομάζονται "εθνικά"Μακεδόνες αφού έχουν DNA Μακεδονιτικο δεν έχουν ονόματα αρχαία όπως αυτή που έχουν οι επίσεις γηγενής κάτοικοι της Μακεδονίας που μιλούν μονον ελληνικά και όχι μια διάλεκτο παράξενη την οποια ονομάζουν "ντόπια"και ηχεί στα αυτιά του κάθε περαστικού σλάβικη!!
Η μόνη απάντηση λοιπόν είναι πως οι οι γηγενής Μακεδόνες ,διατήρησαν τα αρχαία ονόματά τους ,διατήρησαν την ελληνική γλώσσα των προγόνων τους και τα έθιμά τους, ενώ κάποιοι η απλά πέρσαν από την Μακεδονία και στάθηκαν εκεί διατηρώντας την γλώσσα τους (σχεδόν σλαβική) και βέβαιαπερηφανεύονται και για τα σλάβικα ονόματά τους.
Διότι ποτέ και κανείς δεν απάντησε γιατι έχουν αυτήν την εντελώς άσχετη γλώσσα την "ντόπια" και γιατί τα ονοματά τους είναι 'έξω και πέρα από οτιδήποτε αρχαίο Μακεδονικό με τιμώμενο βέβαια το γυναικείο όνομα Σλάβα!!!!
αποκλείεται βέβαια να έχω απαντήσεις ,αλλά ούτε και να αναρτηθεί το κείμενο.
Αυτό από μόνο του θα ήταν η απάντηση.!!