Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Να οι ρατσιστές που αντιδρούν στον επαναναπατρισμό των Μακεδόνων Πολιτικών Προσφύγων !!!

Αναδημοσίευση από ανάρτηση του αντιμακεδονικού μπλογκ ΤΑ ΧΑΛΙΑ

taxalia.blogspot.com/2010/04/blog-post_5736.html


27 Απρ 2010
Ερώτηση για την απόδοση ιθαγένειας σε Σλαβομακεδόνες αρνησιπάτριδες
Του βουλευτή Φλώρινας, Στάθη Κωνσταντινίδη

ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
Προς τους Υπουργούς:
1) Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
2) Εξωτερικών
Θέμα: Επαναχορήγηση Ελληνικής ιθαγένειας

Σύμφωνα με πρωτοσέλιδο δημοσίευμα κυριακάτικης εφημερίδας η Υφυπουργός Εσωτερικών κ. Θεοδώρα Τζάκρη έχει στείλει επιστολή στον Επίτροπο για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα του Συμβουλίου της Ευρώπης Τόμας Χάμαμπεργκ με την οποία... τον ενημερώνει ότι η Ελληνική κυβέρνηση έχει ήδη συντάξει νομοσχέδιο για την επαναχορήγηση Ελληνικής ιθαγένειας σε όλους όσους τη στερήθηκαν μετά τον εμφύλιο ως αρνησιπάτριδες, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο δημοσίευμα, και από τότε κατοικούν στη FYROM.

Είναι απορίας άξιον για ένα τόσο σοβαρό θέμα να εξελίσσεται σε επίπεδο απλής αλληλογραφίας. Ένα τέτοιο ενδεχόμενο άλλωστε ανοίγει την κερκόπορτα σε χιλιάδες προπαγανδιστές πρώτης γραμμής του γειτονικού κρατιδίου να εισέλθουν στη χώρα με απρόβλεπτες συνέπειες για την κοινωνική συνοχή. Θα αποτελέσει ταυτόχρονα σημαντική ευκαιρία για επέκταση της σκοπιανής προπαγάνδας η οποία θα δημιουργήσει αντεθνικό πυρήνα εντός των συνόρων μας και θα ενισχύσει τον αλυτρωτισμό των γειτόνων μας.


Παρατίθεται επίσης στο δημοσίευμα συγκεκριμένο απόσπασμα της επιστολής Τζάκρη στο οποίο αναφέρεται, ότι το άρθρο 19 του Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας παύει να ισχύει και το γεγονός αυτό δίνει τη δυνατότητα σε όσους το επιθυμούν να αποκτήσουν εκ νέου την Ελληνική ιθαγένεια καθώς και ότι η Ελληνική κυβέρνηση εξετάζει έναν αριθμό αιτήσεων ατόμων που στη βάση του παλαιού άρθρου 19 είχαν χάσει την Ελληνική ιθαγένεια.

Σύμφωνα με το άρθρο 133 του Κανονισμού της Βουλής Των Ελλήνων αιτούμαι την κατάθεση του επίμαχου εγγράφου που απέστειλε η Υφυπουργός Εσωτερικών στον Ευρωπαίο Επίτροπο, και εάν υπάρχει, της συνημμένης αλληλογραφίας, ώστε να έχω άμεση γνώση και ολοκληρωμένη ενημέρωση.

Κατόπιν τούτων ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:

1) Επεξεργάζεται η κυβέρνηση την κατάθεση σχετικού νομοσχεδίου για επανάκτηση της Ελληνικής ιθαγένειας;

2) Γνωρίζει ο Υπουργός Εξωτερικών την ύπαρξη και το περιεχόμενο της επιστολής;

3) Έδωσε ο Υπουργός Εσωτερικών κ. Ραγκούσης τη συγκατάθεση του για την επιστολή ή είχε άγνοια του θέματος;

4) Έχει αποτιμήσει η κυβέρνηση τις συνέπειες από την εφαρμογή τέτοιων νομοθετικών ρυθμίσεων;

5) Η επανάκτηση της Ελληνικής ιθαγένειας, όπως περιγράφεται στην επιστολή, προϋποθέτει για τον αιτούντα να είναι Έλληνας το γένος;

Αθήνα 26/4/2010 Ο ερωτών Βουλευτής
Ευστάθιος Κωνσταντινίδης
Βουλευτής Ν.Δ. Ν. Φλώρινας

Διαβάστε περισσότερα: http://taxalia.blogspot.com/2010/04/blog-post_5736.html#ixzz0mHqYlPn5


Τα σχόλιά μας θα ακολουθήσουν τις επόμενες μέρες
.

30 σχόλια:

  1. Ανώνυμος27/4/10, 1:46 μ.μ.

    Ρε παιδιά ο Κωνσταντινίδης είναι Κατπατούκος Πόντιος (πολύ σωστή η επισήμανσή σου Καρατάσο) και παίζει τον ρόλο για τον οποίο τους εγκατέστησαν στην πατρίδα μας. Τον ψηφίζουν όμως και πολοί Μακεδόνες. Αυτό δεν είναι αυτοεξευτελισμός? Ντροπή στους Μακεδόνες που τον ψηφίζουν για να εκφράσουν την δουλοπρέπειά τους. Ντροπή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμε 13:35
    Δεν ξέρω την καταγωγή του βουλευτή και ελάχιστα με ενδιαφέρει.
    Η απαγόρευση επαναπατρισμού έγινε με καθαρά ρατσιστικά κριτήρια.
    Όποιος την υποστηρίζει, με οποιονδήποτε τρόπο, δικαιότατα αποκαλείται Ρ Α Τ Σ Ι Σ Τ Η Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος27/4/10, 6:29 μ.μ.

    πολύ σωστά τα παραπάνω σχόλια..
    θέλω όμως να συστήσω την προσοχή σας στο γεγονός οτι σε αντίθεση με τους ελληνες πολιτικούς πρόσφυγες μόνο ένα μικρό ποσοστό των αιγαιατών μακεδόνων επιθυμεί επαναπατρισμό στην γενέτειρά τους...
    απλώς θέλουν να την επισκέπτονται ελεύθερα , δίχως πρόβλημα, κυρίως τα σαββατοκύριακα...
    φυσικά όλοι τους επιθυμούν να πάρουν πίσω την παρανόμως αφαιρεθείσα ελληνική ιθαγένεια...
    καθώς και ένα συμβολικό ΣΥΓΝΩΜΗ από την ελληνική πολιτεία όχι τόσο για την αφαίρεσή της υπηκοότητας , όσο για την διατήρηση αυτής της κατάστασης , εδώ και 60 χρόνια......
    όσο για τον ασιάτη έποικο βουλευτή της Ν.Δ , καλή θα ήταν μία καταγγελία στο ευρωπαϊκό λαϊκό κόμμα για την ψυχροπολεμική, διχαστική και αντίθετη στη Καραμανλική πολιτική ρατσιστική του στάση διανθισμένη με ψεύδη και συκοφαντίες για το παρελθόν των αντιφασιστών μακεδόνων , με παράλληλο εκφοβισμό των κατοίκων λόγω πιθανής εγκατάστασης τους στις γενέτειρες τους...
    μήπως επίσης θα πρέπει να ενεργοποιηθεί το εισιτήριο του για την ασιατική του πατρίδα..???
    κανένας μακεδονικός ψήφος σε τέτοιους βουλευτές...
    ΜΑΥΡΟ στην κάλπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος28/4/10, 2:43 π.μ.

    Ντόπιος είναι ο Κωνσταντινίδης ρε χαϊβάνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμε 02:43
    Οι αναγνώστες και σχολιαστές του μπλογκ είναι από διάφορες περιοχές και, όσο έξυπνοι κι αν είναι, δεν μπορεί να ξέρουν την καταγωγή του βουλευτή Κωνσταντινίδη. Αυτό μόνο τα χαϊβάνια δεν το καταλαβαίνουν.

    Ο βουλευτής Κωνσταντινίδης, απ΄ότι ξέρω, γεννήθηκε στις Καρυές Πρεσπών.
    Το πραγματικό όνομα του χωριού είναι Όροβνικ.
    Ήταν ένα καθαρά μακεδονικό χωριουδάκι περίπου 200 κατοίκων, οι οποίοι κατά τον Εμφύλιο Πόλεμο αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τις εστίες τους οικογενειακώς και να καταφύγουν στην Σοσιαλιστική Δημοκρατία της Μακεδονίας.
    Στις κατοικίες και τα κτήματα εκείνων των φυγάδων, που δεν είχαν καμμία συμμετοχή στις εχροπραξίες και είναι απολύτως αθώοι, το ρατσιστικό κράτος της Αθήνας εγκατέστησε έποικους από άλλες περιοχές.
    Η οικογένεια, λοιπόν, του Κωνσταντινίδη εγκαταστάθηκε στο σπίτι κάποιου από εκείνους τους κακόμοιρους βιαίως εκδιωχθέντας από αυτό.
    Ο βουλευτής, λοιπόν, στερούμενος κάθε ίχνους ντροπής και ανθρωπιάς, αντιτάσσεται στο ιερό και αναφαίρετο δικαίωμα του επαναπατρισμού εκείνων των ανθρώπων στο σπίτι και την περιουσία των οποίων εγκαταστάθηκε και έζησε η οικογένειά του.

    Η παλιανθρωπιά του μάλιστα είναι ακόμα μεγαλύτερη, καθώς ξέρει, ότι ακόμα και να δικαιωθούν εκείνοι οι άνθρωποι, θα αποζημιωθούν για τις περιουσίες τους και δεν θα τις πάρουν πίσω από εκείνους στους οποίους παραχωρήθηκαν κατά παράβαση του διεθνούς δικαίου.

    Αυτός ο αχάριστος, ξεδιάντροπος αντιμακεδόνας ρατσιστής, δυστυχώς εκπροσωπεί το Νομό Φλώρινας στη Βουλή.
    Είναι ντροπή για τους Φλωρινιώτες δημοκράτες.
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος28/4/10, 2:01 μ.μ.

    Την επερώτηση επαινούν πολλά αντιμακεδονικά μπλογκ. Το ΤΑΧΑΛΙΑ σήμερα γράφει για αυτούς τους ξεριζομένους άμαχους που περιγράφεις στο προηγούμενό σου σχόλιο,
    "Θέλουν να αναβιώσουν τον εμφύλιο οι κήρυκες του μίσους ξεσαλωμένοι ρατσιστές, που ονειρεύονται ένα νέο Ίλιντεν, τον Άντον Κάλτσεφ να ξανασφάζει και την Οχράνα, να μπαίνει στη Θεσσαλονίκη....Τραγικοί μισάνθρωποι."
    Επαγγελματίες ψεύτες και συχαμεροί συκοφάντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος28/4/10, 3:09 μ.μ.

    ετσι εξηγείται η στάση του βουλευτή...
    οπως πολλοί έποικοι ασιάτες ξεπερνούν στην συμπεριφορά τους ακόμα και την χιτλερική κατοχή...
    η δε λεηλασία ξένης μακεδονικής περιουσίας αντί να αποτελεί λόγο περισυλλογής και συγνώμης στους νόμιμους μακεδόνες ιδιοκτήτες λόγω πολυετούς παράνομης χρήσης της αποτελεί μνημείο αντιμακεδονικής θρασύτατης συμπεριφοράς...
    ούτε ένα ευχαριστώ για την πολυετή φιλοξενία στον ευρωπαϊκό μακεδονικό τόπο..
    τόσο αφιλόξενοι είναι εκεί στα βουνά της ασίας...
    εδώ και τώρα μαζική και αυτόματη επανάκτηση της ελληνικής ιθαγένειας σε όλους όσους το ελληνικό ρατσιστικό κράτος την στέρησε παρανόμως πριν 60 χρόνια...
    οι δημοκρατικές δυνάμεις δεν θα πρέπει να υποχωρήσουν στις ναζιστικές εθνικιστικές κραυγές των υπεύθυνων της σημερινής χρεωκοπίας της χώρας μας...
    οι οποίοι μας εκαναν παγκόσμιο περίγελο και μας οδήγησαν στα σημερινά ΤΑΧΑΛΙΑ...
    τους απατεώνες έποικους της θεσσαλονίκης οι οποίοι λυμαίνονται ξένες περιουσίες, κυρίως εβραϊκές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι θα έλεγε ο Καβάφης για το Μακεδονικό;

    Επάνοδος από την Ελλάδα
    [...]
    Δεν μας ταιριάζει, Έρμιππε, εμάς τους φιλοσόφους
    να μοιάζουμε σαν κάτι μικροβασιλείς μας
    (θυμάσαι πώς γελούσαμε με δαύτους
    σαν επισκέπτονταν τα σπουδαστήριά μας)
    που κάτω απ’ το εξωτερικό τους το επιδεικτικά
    ελληνοποιημένο, και (τι λόγος!) μακεδονικό,
    καμιά Αραβία ξεμυτίζει κάθε τόσο
    καμιά Μηδία που δεν περιμαζεύεται,
    και με τι κωμικά τεχνάσματα οι καημένοι
    πασχίζουν να μη παρατηρηθεί.
    [...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος29/4/10, 12:38 π.μ.

    Ειναι ντροπη να μην δημοσιευονται σχολια διαφωνουντων που δεν σας βολευουν.
    Δεν καταλαβαινω γιατι -εφοσον το σχολιο ειναι ψευδες και αναληθες- δεν το δημοσιευετε ωστε να γελασει κι ο κοσμος με την αγνοια και το ψεμα. Τι κρυβετε; Τι φοβαστε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος29/4/10, 7:38 π.μ.

    Ειδήσεις ›Πολιτικά ›Ελλάδα ›Ανέγερση τεμένους στο Βοτανικό NAFTEMPORIKI.GR Τετάρτη, 28 Απριλίου 2010 23:16
    Τελευταία Ενημέρωση : 28/04/2010 23:19 ΕκτύπωσηΑποστολήΦυλάξτε τοΓραμματοσειράΑκούστε το


    Την άμεση οικοδόμηση του Τεμένους Αθηνών με εφαρμογή του Ν. 3512/2006 ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιώργος Πεταλωτής.

    Το τέμενος, με χωρητικότητα περίπου 500 ατόμων, θα οικοδομηθεί σε τμήμα του οικοπέδου που βρίσκεται το Ναυτικό Οχυρό στο Βοτανικό, με τρόπο που θα ενταχθεί οργανικά σε ένα ευρύτερο ανοιχτό χώρο πρασίνου.

    Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η κατασκευή του τεμένους θα ανταποκρίνεται απόλυτα στις απαιτήσεις της μουσουλμανικής λατρείας με καλυμμένο χώρο, σύμμετρο προς τους συντελεστές.

    Σε ό,τι αφορά τη διοικητική δομή, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας διορίζεται επταμελές Διοικητικό Συμβούλιο, δύο μέλη του οποίου προτείνονται από αναγνωρισμένα, έγκριτα μουσουλμανικά σωματεία, ενώ πέντε άτομα είναι Έλληνες κρατικοί λειτουργοί.

    Το έργο θα εκτελεστεί με ελληνικά κρατικά κονδύλια μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, ενώ προσφορές από ξένους φορείς, κρατικούς ή μη, δεν θα γίνουν δεκτές.

    Ως προς την υλοποίηση του έργου, ο Πρωθυπουργός διορίζει Επιτροπή υπό τον Αντιπρόεδρο κ. Πάγκαλο με τη συμμετοχή των Υπουργών Παιδείας, Εσωτερικών, Εξωτερικών, Άμυνας, Προστασίας του Πολίτη και ΚΕΔ.
    ------------------------------------------------------------
    επιτέλους μετά από 100 χρόνια υποσχέσεων από τις ελληνικές κυβερνήσεις , θα γίνει χώρος λατρείους για τους 500 χιλιάδες μουσουλμάνους κάτοικους της Αθήνας...
    οι δημοκράτες πολίτες χαιρετίζουν και στηρίζουν την παραπάνω απόφαση..
    η κατασκευή για ευνόητους λόγους θα γίνει αποκλειστικά με ελληνικά χρήματα...
    παρομοίως και οι δάσκαλοι της μητρικής γλώσσας στο κρατικό εκπαιδευτικό σύστημα των αυτόχθονων ελλήνων πολιτών, των εποίκων-προσφύγων, των μεταναστών , οφείλουν να αποζημιώνονται με ελληνικούς πόρους , με συμμετοχή της Ε.Ε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμε 00:38

    Πράγματι απέρριψα μερικά σχόλια
    Χαρακτήριζαν φασίστες και εγκληματίες τους πολιτικούς πρόσφυγες ή περιείχαν ψέματα.
    Από αυτούς τους πολιτικούς πρόσφυγες, τα δύο τρίτα περίπου ήταν άμαχοι που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τις εστίες τους για να σώθούν.
    Τα χωριά της Πρέσπας, στην προκειμένη περίπτωση, που άδειασαν όλα αποτελοούνταν από Μακεδόνες τελείως αμέτοχους και αθώους.
    Κανένα προσυγικό χωριό δεν άδειασε ή δεν καταστράφηκε!!! ???

    Το υπόλοιπο ένα τρίτο ήταν μαχητές του ΔΣΕ. Έκαναν, ό,τι τους διέταζαν οι ηγέτες του ΔΣΕ, οι οποίοι δεν ήταν Μακεδόνες.
    Βαρύνονται με πολύ μικρότερες κατηγορίες από εκείνες που βαρύνονταν οι υπόλοιποι μαχητές του ΔΣΕ στους οποίους επετράπηκε ο επαναπατρισμός. Ο αρχηγός του ΔΣΕ Μάρκος Βαφειάδης έγινε και βουλευτής επικρατείας του ΠΑΣΟΚ.

    Ο μοναδικός όρος του επαναπατρισμού ήταν ο όρος να είναι "έλληνες το γένος", δηλαδή ήταν μόνο θέμα ράτσας και όχι υποτιθέμενων εγκλημάτων.
    Όσοι επικαλείστε εγκλήματα, το κάνετε για να επικαλύψετε τον ρατσισμό σας. Και ενώ ξέρετε πολύ καλά την πραγματική αλήθεια και τα πραγματικά ρατσιστικά σας κίνητρα, επικαλείστε το δικαίωμα λόγου, για να το χρησιμοποιήσετε για φασιστικούς σκοπούς.

    Σε αυτό το μπλογκ απαγορεύονται ρατσιστικές και φασιστικές απόψεις.
    Σε μιά πραγματικά δημοκρατική χώρα, όχι μόνο δεν θα σας έδιναν δικαίωμα φασιστικού λόγου, αλλά θα σας τον απαγόρευαν και θα σας δίωκαν ποινικά.

    Αυτή είναι η απάντησή μου και για να μη την επαναλαμβάνω κάθε φορά, απορρίπτω υβριστκά, ρατσιστικά και φασιστικά σχόλια.
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι επιμελητές προιδοποιούν σωστά ότι, «σε αυτό το μπλογκ απαγορεύονται ρατσιστικές και φασιστικές απόψεις». Δυστηκώς τους ξέφυγαν αυτά τα σχόλεια:
    1. «μήπως επίσης θα πρέπει να ενεργοποιηθεί το εισιτήριο του για την ασιατική του πατρίδα?». Δηλαδή αντί να τον ευαισθητοποιήσει βασιζόμενος στην εμπειρία του Κωνσταντινίδη ως πρόσφυγας μιάς γενοκτονίας, τον αποξενώνει με ένα, ουστ αποδό ρε ασιάτη...
    2. «έποικοι ασιάτες ξεπερνούν στην συμπεριφορά τους ακόμα και την χιτλερική κατοχή». Πιά η διαφορά μεταξί γυφτοσκοπιανός και ασιάτης; Και δηλαδή, οι Πόντιοι μακεδόνες τρίτης και τέταρτης γενιάς είναι χειρότεροι απο τον Χίτλερ; Έλεος.
    Επίσης λένε τον Κωνσταντινίδη ‘ρατσιστή’. Βαριά κουβέντα. Άλλο το ένα, και άλλο το ότι δυστηχώς η απαγόρευση επαναπατρισμού το 1981 έγινε με ρατσιστικά κριτήρια.
    Έχω συναντήσει πρόσφυγες απο τις Καρυές σε χωριό της ΠΓΔ Μακεδονίας, στις Πρέσπες. Απλά θέλουν να ανάψουν κερί στην εκκλησία τους, να δουν το σπίτι τους που απέχει λίγα χιλιόμετρα μόνο. Πολλά από τα σπίτια τους έιναι άδεια στην ελληνική πλεβρά των Πρεσπών. Είναι δικά τους. Αρκετοί έτσι και αλλιώς που πήγαν Σουιδία κτλπ θα έριχναν μαύρη πέτρα και θα έφεβγαν για οικονομικούς λόγους με τους χιλιάδες άλλους έλληνες πολίτες.
    Σαφώς, όπως λέει ο Κωνσταντινίδης μαζί με αυτούς τους συμπατριώτες μας θα έρθουν και ‘προπαγανδιστές πρώτης γραμμής΄ και ΄θα αποτελέσει ευκαιρία για επέκταση της σκοπιανής προπαγάνδας... και θα ενισχύσει αλυτρωτισμό των γειτόνων μας.’ Ένα πράμα όμως ξέχασε ο κ. Κωνσταντινίδης. ‘Οτι στη γειτονική χώρα δεν υπάρχει μόνο ο θεόλολος αλυτροτισμός του ΒΜΡΟ-ΔΠΜΝ. Υπάρχουν και πάρα πολλές δημακρατικές και αντάξιες φωνές. Και υπάρχουν πολλοί πρόσφυγες οι οποίοι ενοχλούντε από τις πιό ακραίες φωνές που ισχυρίζονται ότι μηλούν εκ μέρος τους.
    Ολοι ήμαστε ντόπιοι, ανεξαρτήτος της πολιτιστικής και γλωσσικής μας ταυτότητας. Όποιος το ξεχάσει αυτό, από τον Κωνσταντινίδη στον Μιλοσόσκι, ανήγει λίγο παραπάνο την πόρτα σε ξένους ταραχοποιούς και ‘εισβολείς’, και τότε θα καταλάβετε τι εστί ‘ασιάτης΄ και αφάνισει ντόπιου πολιτισμού. Αλλά θα είναι πλέον αργά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος29/4/10, 7:27 μ.μ.

    "τα δύο τρίτα περίπου ήταν άμαχοι που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τις εστίες τους για να σώθούν."
    Και το υπολοιπο 1/3? Τι ηταν αυτοι; Εχουν ποτέ δικαστει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος29/4/10, 9:13 μ.μ.

    1- ως γενοκτονία ορίζεται η δολοφονία αποκλειστικά λόγω της εθνοτικής ταυτότητας..
    σε αυτή την κατηγορία δεν περιλαμβάνονται τα εκατομμύρια αμυνόμενα ρωσικά θύματα του γερμανικού φασδισμού..
    πολύ περισσότερο οι συνεργάτες ασιάτες πατριαρχικοί του τακτικού ελληνικού στρατού εισβολής και δισάκις εξεγερθέντες εναντίον της οθωμανικής πατρίδος τους , ως όργανα του ελληνικού και του ρωσικού κράτους..
    3- ασιάτης είναι αυτός με καταγωγή από την ασία, όρος απολύτως τεκμηριωμένος και αληθής....
    4- οι ευρωπαίοι μακεδόνες ουδεμία εθνοτική σχέση έχουν με τους ασιάτες γύφτους , η δε έκφραση σκοπιανός για τους εκτός πρωτεύουσας μακεδόνες είναι συκοφαντική και ψευδής...
    συνεπώς η έκφραση γυφτοσκοπιανός είναι συκοφαντική και ρατσιστική...
    αντίθετα η φράση πατριαρχικός τουρκογενής ασιάτης έποικος είναι πέρα για πέρα αληθινή, άσχετα αν χαλάει την ελληνική μάσκα και εσχάτως την μακεδονική..
    5- ο αλυτρωτισμός είναι σύμφυτος με το κράτος που ονομάσθηκε ελλάδα μόλις το 1826 και έκτοτε επεκτάθηκε , πολεμικώς και μη επτά φορές..
    6- αντίθετα κανείς αλυτρωτισμός δεν υπάρχει στους αυτόχθονους μακεδόνες..
    η επιδίωξη για πολιτιστική ενοποίηση της πολιτικά διαμελισμένης μακεδονίας αποτελεί ενα απολύτως θεμιτό αίτημα , το οποίο ουδεμία σχέση έχει με τον αλυτρωτισμό ο οποίος συνδέεται με προσάρτηση ξένων εδαφών...
    7- σαφώς και στην μακεδονία διαβιούν αυτόχθονες εθνότητες-μακεδόνες, αλβανοί,βλάχοι, βούλγαροι , έλληνες καθώς και μη αυτόχθονες όπως οι ασιάτες, οι κρητικοί, οι πελλοπονήσιοι..
    8- ο κωνσταντινίδης είναι κατάπτυστος ρατσιστής , ο δε παραπάνω υποστηρικτής του ηθικός αυτουργός..
    ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΠΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΤΗς ΕΛΛΗΝΙΚΗς ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΕ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ.
    ΑΡΚΕΤΑ ΑΝΕΧΤΗΚΑΜΕ ΤΗΝ ΧΡΕΩΚΟΠΗΜΕΝΗ ΕΘΝΟΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ, ΚΛΕΠΤΟΚΡΑΤΙΚΗ, ΑΛΒΑΝΟΤΟΥΡΚΙΚΗ ΕΞΕΛΛΗΝΙΣΜΕΝΗ ΧΟΥΝΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος29/4/10, 10:45 μ.μ.

    Καρατάσο το "Έλληνας το Γένος" αναφέρεται σε εθνική συνείδηση και όχι σε "ράτσα". Αλλιώς δε θα υπήρχε επιτροπή κρίσης και έτσι δε θα είχαν επιστρέψει κάμποσοι δικοί σας συμπεριλαμβανομένων ακτιβιστών (που προφανώς ξεγέλασαν την επιτροπή) όπως ο Παύλος ο Κούφης.

    Δες και τον επίσημο ορισμό του αλλογενούς από το Συμβούλιο της Επικρατείας:

    ΣτΕ 57/1981 (Δ΄Τμήμα)

    Για την εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 19 του Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας ως αλλογενής νοείται ο καθ’ οιονδήποτε τρόπο αποκτήσας την ελληνική ιθαγένεια, δηλαδή είτε με τη γέννηση είτε με πολιτογράφηση, ο οποίος έλκων την καταγωγή, απώτερη ή όχι, από πρόσωπα που ανήκουν σε διαφορετική εθνότητα, με τις συναφείς ενέργειές του και την εν γένει συμπεριφορά του εξέφρασε αισθήματα,που μαρτυρούν έλλειψη ελληνικής εθνικής συνείδησης, με τρόπο ώστε να μη μπορεί να θεωρηθεί αφομοιωμένος στην ελληνική εθνότητα, την οποία απαρτίζουν τα πρόσωπα που συνδέονται με κοινές ιστορικέςπαραδόσεις, πόθους και ιδανικά.
    (Δημοσιευμένη στην Επετηρίδα Δικαίου Προσφύγων και Αλλοδαπών2007, εκδόσεις Αντ. Ν. Σάκκουλα)

    Τονίζω τα εξής:
    α) "με τις συναφείς ενέργειές του και την εν γένει συμπεριφορά του εξέφρασε αισθήματα,που μαρτυρούν έλλειψη ελληνικής εθνικής συνείδησης"

    Λαμπρό παράδειγμα ο Αλεξάνταρ Ποπόφσκι που ξυπνάει και κοιμάται με τους χάρτες της "Ενωμένης Μακεδονίας" από τον Όλυμπο ως τα σύνορα του Κοσσυφοπέδιου.

    β) "στην ελληνική εθνότητα, την οποία απαρτίζουν τα πρόσωπα που συνδέονται με κοινές ιστορικέςπαραδόσεις, πόθους και ιδανικά."
    Τίποτα για γλώσσα, αίματα και αρχαίους προγόνους - στη Ρωμιοσύνη χωράνε και οι Αρβανίτες και οι Βλάχοι και οι τουρκόφωνοι Μπαφραλήδες/Καραμανλήδες/Γκαγκαούζοι και όσοι από εσάς (Γκρεκομάνους τους λέτε περιπαικτικά) μοιράζονται αυτές τις παραδόσεις, τους πόθους και τα ιδανικά. Εσείς που μοιράζεστε το μίσος για το Ρωμέϊκο είστε στην ουσία αλλογενείς (άλλο Γένος - ο όρος αναφέρεται στο Γένος με κεφαλαίο Γ και όχι στα γονίδια). Στην πράξη βέβαια οι εντός των συνόρων θεωρείστε ομογενείς και αξιωματικοί στο στρατό (κατοχής για εσάς) άμα θέλετε γίνεστε.

    Τώρα αν θες να διαμαρτυρηθείς για διακρίσεις βάσει εθνικής συνείδησης πάω πάσο - αλλά όχι βάσει "ράτσας".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 1. Η Μικρά Ασία, η Καππαδοκία, ο Πόντος, η Αρμενία, η Γεωργία, η Τσετσενία κλπ. ανήκουν στην Ασία. Όσοι έχουν καταγωγή από αυτά τα μέρη είναι ασιάτες και αυτό δεν είναι ψέμα, ούτε προσβλητικό, ούτε ρατσιστικό. Απεναντίας είναι ρατσιστικό το να θεωρείς την ασιατική καταγωγή κάτι το υποτιμητικό.

    2. Η Ελλάδα έκανε εποικισμό της Μακεδονίας με εποίκους από Ασία, Πελοπόνησο κλπ., όπως έκανε εποικισμό η Τουρκία στη Βόρεια Κύπρο.
    Τον εποικισμό στη Μακεδονία τον έκαναν τα κατα τόπους Γραφεία Εποικισμού, τα οποία διηύθυνε η "Γενική Διεύθυνση Εποικισμού". Αυτούς τους όρους χρησιμοποιούσε το επίσημο κράτος. Γιατί όταν τους χρησιμοποιούμε και εμείς δυσανασχετείτε?

    3. Οι εκδιωχθέντες από τις εστίες τους ελληνοκύπριοι, κάθε άλλο παρά φιλικά αισθήματα έχουν και εκφράζουν κατά των διωκτών τους.
    Οι Μακεδόνες που εκδιώχθηκαν από τις εστίες τους, δεν είναι φυσιολογικό να έχουν και να εκφράζουν τα ίδια αισθήματα για τους διώκτες τους?
    Τα θύματα φταίνε ή ο θύτης?

    4. Οι εκδιωχθέντες Μακεδόνες είχαν μακεδονική εθνοτική καιεθνική συνείδηση, αλλά ως εθνική πολιτική συνείδηση είχαν την Ελλαδική.
    Αυτό σε όλες τις δημοκρατικές χώρες θεωρείταια απολύτως φυσικό και σεβαστό.
    Στην Ελλάδα γιατί θεωρείται "ανθελληνικό" και δεν είναι σεβαστό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ ανώνυμος του 29/4/10 21:13
    Νάσε καλά ανώνυμε του 29/4/10 21:13 που με έκανες και γέλασα, σου βγαίνουν τα λόγια νεράκι. Δεν είχα κατανοήσει ότι ενοούσες το ‘Ασιάτες’ έτσι μετα φόβου θεού, πίστεως και αγάπη... Δηλαδή Ασιάτες σαν τους Hρόδοτο, Πυθαγόρα, Κονφούκιο, Ισού Χρηστό, τους Αγίους Πατέρες. Αλλά έποικοι;... σαν τον Ομπάμα στην Αμερική ή τους ελληνογενής Βαλκανίους στην πρώην Γιουγκοσλαβία; Στο γυφτοσκοπιανός κολάμε λίγο... εκτός για τους τσιγγάνους απο την Σούτκα/Шутка των Σκοπίων, άρα γυφτοσκοπιανοί. Όσο για την χούντα... ‘αλβανοτουρκική εξελληνισμένη’... Μπράβο, ας την φορτώσουμε στους Αλβανούς και τους Τούρκους και δη, που το έπεζαν Ελληνες. Μήπως είταν κόλπο να φέρουν τα μπαζανάκια τους από την Τουρκία το 1974 στην Κύπρο και να φύγουν ως έποικοι οι Ελληνο-Κύπριοι για Αγγλία;
    Αμα βρεθούμε αγαπητέ, τα τσιπουράκια στο λογαριασμό μου, ακούγεσε ντόμπρος και θα τα λέμε για ώρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος30/4/10, 2:55 μ.μ.

    1&2) Παρέα με τους Ασιάτες (και τους ελάχιστους συγκριτικά δημόσιους υπαλλήλους από την Ν.Ελλάδα) εποίκους που τσαμπουνάτε ήταν και κάποιοι σας από Μοναστήρι, Γευγελή, Στρώμνιτσα (στο Κιλκίς οι τελευταίοι ιδίως) αλλά και Βουλγαρία - κι αυτοί εχθροί σας αλλά σας βολεύει να μιλάτε για Ασιάτες. Και βέβαια οι πρόσφυγες "έποικοι" εγκαταστάθηκαν πρώτα εκεί που υπήρχε ανταλλάξιμη περιουσία από τους Μουσουλμάνους που έφυγαν (Μακεδονία και λίγη Ήπειρος) και μετά στην υπόλοιπη Ελλάδα όπου δεν υπήρχε εύκαιρη γη να τους δωθεί. Αλλά εσείς το εμφανίζετε λες και διάλεξε η Ελλάδα να χάσει τον πόλεμο στη Μ.Ασία ώστε να εποικίσει την Ελληνική Μακεδονία...
    3) Χαίρομαι που αντί να κρύβεσαι πίσω από το δάκτυλο σου αναγνωρίζεις το άσβεστο μίσος των συμπατριωτών σου (εμείς συμπολίτες σου είμαστε, αυτοί είναι οι συμπατριώτες σου). Τα συναισθήματα τους τα καταλαβαίνω όπως καταλαβαίνω τα αντίστοιχα των Ελλήνων (για εσάς Βλάχων, Γκρεκομάνων & Αρβανιτών - τα λέω για να σε προλάβω μια και σας ξέρω μέσα έξω) που ξεριζώθηκαν από Γιουγκοσλαβία και Βουλγαρία αλλά και των Μικρασιατών (ιδίως των Ποντίων). Το να τα καταλαβαίνω δε σημαίνει πως τα συμμερίζομαι και θα θεωρούσα πως άμα την τυχόν επιστροφή τους στα αντίστοιχα κράτη θα αποτελούσαν πολύ κακούς πολίτες με έντονες αυτονομιστικές/αποσχιστικές τάσεις ακριβώς λόγω των αισθημάτων τους. Εάν η Β. Κύπρος γινόταν διεθνώς αναγνωρισμένο κράτος το ίδιο θα ίσχυε και γι' αυτή. Και τέλος για το ποιός φταίει που ρωτάς: Στην περίπτωση των προσφύγων που ήταν εμπόλεμοι φταίνε οι επιλογές τους πρώτα από όλα (το ίδιο θα πω και για τους αντάρτες του Πόντου οπότε μη βιαστείς να γκρινιάξεις) - για τα παιδιά του παιδομαζώματος φταίνε όσοι τα μάζεψαν και δεν τα επέστρεψαν τα πρώτα χρόνια που γύρισαν κάμποσσα παιδιά αλλά προτίμησαν να τα μεγαλώσουν να μισούν την Ελλάδα και τελευταίες οι Ελληνικές κυβερνήσεις που σκέφτηκαν "τώρα αυτούς τους φανατίλες πως θα τους βάλουμε μέσα;". Για τους υπόλοιπους αμάχους που έφυγαν για να γλυτώσουν τον πόλεμο και δε μπόρεσαν να γυρίσουν πριν το 1953 που έπεσε ο τελευταίος νομικός πέλεκυς φταίμε εμείς, η απόφαση όσων εξ αυτών δεν θέλησαν να επιστρέψουν και οι Γιουγκοσλαβικές αρχές που δεν επέτρεψαν τον επαναπατρισμό σε όσους προσπάθησαν (βγήκε κι αυτή η είδηση από τα αρχεία της Γιουγκοσλαβίας).
    4) Πολιτική εθνική συνείδηση; Τι είναι τούτο πάλι; Για παράδειγμα: Ο εθνικιστής Σκωτσέζος καθηγητής μου πριν 20 χρόνια είχε εθνοτική και εθνική Σκωτσέζικη ταυτότητα, ο Σκωτσέζος μη-εθνικιστής συμφοιτητής μου είχε Σκωτσέζικη εθνοτική ταυτότητα και Βρετανική εθνική ταυτότητα. Και οι δύο έχουν Βρετανική υπηκοότητα. Άλλοι όροι δεν υπάρχουν στη διεθνή βιβλιογραφία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος30/4/10, 3:59 μ.μ.

    1) Α και βέβαια ξέχασα πως κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες ήταν και οι Ανατολικοθρακιώτες πρόσφυγες - κι αυτούς Ασιάτες τους βαφτίζετε αν και αν κρίνω από την εμπειρία Δραμινής Ανατολικοθρακιώτισας, σε πρώτη φάση κάποιοι από εσάς έχετε το θράσος να πάτε να τους πείσετε πως είναι κι αυτοί "δικοί σας" (ακούς εκεί) και μετά τους πετάτε ένα "ουστ απ' εδώ ρε μάτζιρε" και λήγει η συζήτηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Στις ομιλούμενες ευρωπαικές γλώσσες, ο όρος Ασιάτης αναφέρετε στους πληθυσμούς πέρα του Αφγανιστάν και προπαντός Πακιστάν και Ινδία. Στην ομιλούμενη ελληνική αναφέρετε στους πληθυσμούς πέρα του Νεπάλ, όθεν και τα υποτιμητικά συνώνυμα για Ασιάτες: κιτρινιάρης, σχιστομάτης. Στα Αγγλικά έχουμε, Asian, Far Eastern, Middle Eastern.
    Στα ελληνικά οι εν λόγο πληθυσμοί στο άρθρο πρέπει να αναφέροντε ως Μικρ’Ασιάτες. Άρα το ‘Ασιάτες’ δημιουργεί κλίμα ότι οι ‘έποικοι’ είναι εντελός ξένοι από αυτόν το τόπο και την ευρύτερη περιοχή. Σαν να αποκαλούσαν οι Σόρβοι τους Γερμανούς που καταδιώχθικαν από την γεννέτηρά του στην Σοβιετική Ενωση ‘ασιάτες έπικοι’ όταν έφτασαν στην Γερμανία.
    Και τι να πούμε για τους Σλάβους που κατέβεικαν στη Μακεδονία τον 6ο και 7ο αιώνα, και εξ’ου και τα Σλαβικά στην περιοχή μας... έπικοι και αυτοί; Εγώ λέω βεβαίως όχι. Αλλά μπορούμε να πούμε πως οι ‘εθνικά Μακεδόνες’, είναι Σλάβοι και αυτό δεν είναι ψέμα, ούτε προσβλητικό, ούτε ρατσιστικό. Απεναντίας είναι ρατσιστικό το να θεωρούμε την Σλαυική καταγωγή κάτι το υποτιμητικό. Αλλά αν, φιλε Καρατάσο, σου αρέσει το ΄ασιάτης΄ κάνε όπως νομίζεις, απλά η ποιστικότης του κείμενου σου εν μέρει περιορίζεται.
    Αν βάλουμε μερικά πράγματα εδώ στη ζυγαριά έχουμε και λέμε... τα θύματα οι εκδιωχθέντες ‘Μακεδόνες’ - και – οι θύτες έπικοι ‘Ασιάτες’.
    Και γαρ δικαία γλώσσ’ έχει κράτος μέγα – Η γλώσσα που λέει το δίκαι είναι πανίσχυρη. Σοφοκλής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος1/5/10, 7:28 π.μ.

    Ο Ντάνι διχάζει

    Είπε και δύσκολα, για το ελληνικό μυαλό, πράγματα χθες ο Ντανιέλ Κον Μπεντίτ, που μίλησε στο αθηναϊκό κοινό, στο Μέγαρο Μουσικής.

    Και ήταν βέβαιο ότι θα είχε αντιδράσεις. Αποκαλούσε συνεχώς τα Σκόπια «Μακεδονία» και δεν έκανε βήμα πίσω από τη θέση που είχε εκφράσει κατά τον πόλεμο της Γιουγκοσλαβίας «υπέρ της επέμβασης για βοήθεια στους άμαχους Βόσνιους, αλλά κατά των βομβαρδισμών του ΝΑΤΟ». Η αμηχανία σε μέρος του κοινού ήταν εμφανής και αναμενόμενη η παρέμβαση ενός κυρίου που αυτοχρίσθηκε «οικοδεσπότης», ως Ελληνας, για να μιλήσει για την ελληνικότητα της Μακεδονίας και να αναδείξει την Ελλάδα ως λίκνο όλων των πολιτισμών, των επιστημών και της φιλοσοφίας. Το απροσδόκητο στην τοποθέτηση αυτή ήταν το ηχηρό γιουχάισμα από το μεγαλύτερο μέρος της αίθουσας, που ήταν γεμάτο νέους ανθρώπους. Οσο για την απάντηση του Ντάνι στον ερωτώντα: «Μπορείτε να ζήσετε με τους μύθους σας, αλλά αυτό δεν θα σας πάει μπροστά».
    Ε.ΒΑΤ.
    http://www.enet.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος2/5/10, 11:34 π.μ.

    Ο πελοπονήσιος μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος κατα το σημερινό του κήρυγμα που μεταδόθηκε από την τηλεόραση, κάλεσε το ποίμνιό του "να επαγρυπνεί, γιατί η κυβέρνηση σχεδιάζει τον επαναπατρισμό 50.000 Σκοπιανών".
    Αυτούς που ξεριζώθηκαν από την Αιγαιακή Μακεδονία, τους αποκαλεί "Σκοπιανούς". 'Αρα και οι εδώ συγγενείς τους κατα τον Ανθιμο είναι "Σκοπιανοί" και όχι Μακεδόνες.
    Μακεδόνας είναι αυτός που κατάγεται από τον Πύργο Ηλείας.
    Αυτό δεν είναι ρατσισμός και μισαλλοδοξία?
    Αυτό δίδασκε ο Χριστός?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος3/5/10, 5:01 π.μ.

    α) Ο Άνθιμος είναι καραγκιόζης από τους λίγους.
    β) Το "Σκοπιανός" αν και διαδεδομένο είναι αδόκιμος όρος.
    γ) Και οι πρόσφυγες και οι συγγενείς τους (ανεξαρτήτως αν - όπως πολλοί - νιώθουν Έλληνες ή σαν κι εσάς είναι εχθροί της Ρωμιοσύνης) είναι Μακεδόνες. Όπως εξίσου Μακεδόνες είναι και οι ντόπιοι κάτω από τη ψιλοδιαγώνια γραμμή Καστοριά-Κοζάνη-Ρουμλούκι-Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική-Σέρρες που χώριζε την ελληνοφωνία από τη σλαβοφωνία (τους οποίους μετατρέπετε σε 2ης κατηγορίας Μακεδόνες με κάθε ευκαιρία).
    δ) ΕΘΝΙΚΑ οι μη-επαναπατρισθέντες (όπως αποδείχθηκε οι φοβίες του Άνθιμου ήταν παπαριές) είναι εχθροί των Ελλήνων - αυτός είναι λόγος για να ανησυχήσει ο κόσμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος3/5/10, 12:58 μ.μ.

    1- ο όρος " Σκοπιανός" για τους αιγαιάτες μακεδόνες , η πλειοψηφία των οποίων δεν έχει επισκεφθεί την πόλη-πρωτεύουσα της Μακεδονίας, τα Σκόπια είναι ψευδής και άκρως συκοφαντικός.
    Εστω και αν δεν χρησιμοποιείται πουθενά στον κόσμο, εκτός από τους χρεωκοπημένους έλληνες ρατσιστές
    2- όλοι οι κάτοικοι της μακεδονίας , ανεξαρτήτως εθνοτικής, γλωσσικής , θρησκευτικής ταυτότητας έχουν δικαίωμα στον γεωγραφικό μακεδονικό αυτοπροσδιορισμό..
    όπως όλοι οι κάτοικοι της Βαυαρίας , είτε είναι γερμανοί , είτε από την ελλάδα...
    όμως δεύτερη ξεχωριστή και διακριτή εθνική ταυτότητα με προσωνύμιο μακεδονική δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο , ούτε βέβαια στη μακεδονία...
    απλά υπάρχει ελληνική εθνοτική ταυτότητα, όπως μακεδονική, αλβανική, βλάχικη, βουλγάρικη, τούρκικη..
    3- σύμφωνα ε τον εθνικό ποιητή
    Σολωμό , εθνικό είναι το αληθές..
    συνεπώς οι μακεδόνες οι οποίοι εκδηλώνουν την υπαρκτή και ΑΛΗΘΙΝΗ τους ταυτότητα είναι πατριώτες...
    αντίθετα οι τουρκογενείς έποικοι ασιάτες πατριαρχικοί , οι οποίοι φόρεσαν την ψεύτικη καρναβαλίστικη ταυτότητα,του έλληνα απόγονου του Λεωνίδα και τελευταία την μάσκα του μακεδόνα ψεύδονται για αυτό είναι ανθέλληνες ...
    πέραν τούτου η άρνηση ακόμα και η μονοπώληση των παραπάνω ταυτοτήτων αποτελεί μέγιστη ύβρη και προσβολή για τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό και παιδεία...
    ο αλβανοπελλοπονήσιος Ανθιμος αποτελεί όνειδος για την θεσσαλονίκη, η οποία οφείλει να τον τιμήσει πάραυτα , με την αρμόζουσα σε αυτόν και τους ομοιδεάτες του προτομή του Καραγκιόζη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος4/5/10, 12:45 π.μ.

    Aλβανοπελοποννησιος, Ταταρομογγολος, Τουρκοπατριαρχικος, σιπταρι... Το καλο ειναι ότι καθε φορα που η αμορφωσια συναντα τον φασισμο, η γλωσσα εμπλουτιζεται με καινουριο λεξιλογιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμε 00:45
    Τόσα χρόνια ακούμε για Σκοπιανούς, Βούλγαρους, Εαμοβούλγαρους, Γυφτοσκοπιανούς, Ψευτομακεδόνες και οτιδήποτε άλλο εκτός από Μακεδόνες, όνομα με το οποίο αυτοαποκαλείται ένας λαός και αποκαλείται έτσι από όλους διεθνώς, εκτός από τους Ελλαδίτες.
    Απεναντίας οι συντριπτική πλειοψηφία των Μακεδόνων αποκαλεί του Έλληνες με το όνομά τους ή με το Γραικοί, που είναι το διεθνές όνομα των Ελλήνων, παρόλο που ξέρουμε, πως οι σημερινοί Έλληνες δεν είναι συνέχεια των αρχαίων Ελλήνων από άποψη καταγωγής.

    Πως, λοιπόν, δεν βλέπετε αυτόν τον διαχρονικό και συλλογικό "φασισμό" και αμορφωσιά σας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος4/5/10, 6:17 μ.μ.

    Εγω δεν χρησιμοποιησα τετοιες εκφρασεις. Αλλοι τις χρησιμοποιουν και μην τα γραφεις σε μενα. Γραψτα στον ανωνυμο που τα ειπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος8/7/10, 3:32 μ.μ.

    Πραγματικά με διασκεδάσατε. Μερικοί πετάνε αίωλες σημειολογικό- κοινωνικο- ψυχολογικές αρλούμπες για την καταγωγή και τη συνείδηση ανθρώπωΝ. Τατάροι - τούρκοι οι μεν, σκοπιανοί οι δε... όμως όμως επειδή στην Ελλάδα έχουμε ανάγει το σχετικισμό την ενοχοποίηση της πατρίδας σε επιστήμη παραιτούμαστε και του δικαιώματος να ξέρουμε και λίγη ιστορία. Λοιπόν, 1. Οι Έλληνες πολίτες που έφυγαν με τον εμφύλιο πολέμησαν για την απόσχιση ελληνικού εδάφους. Δεν είχαν ελληνική συνείδηση, αν θέλουν τώρα να είναι Έλληνες και ως προς το γένος ας έρθουν. 2. Μήπως οι Σκοπιανοί επιτρέπουν στους Βούλγαρους που έδιωξαν να επιστρέψουν. 3. Οι Σκοπιανοί ό, τι και να κάνουν, ό, τι και να λένε για μένα είναι Βούλγαροι και το λέω χωρίς σαρκασμό. Θα έπρεπε να είναι περήφανοι που είναι Βούλγαροι. 4. Τώρα, όσο για τους δήθεν Έλληνες που μιλούν υποτιμητικά για τους πρόσφυγες.. είναι γνωστό πως η ελληνική ιστορία βρίθει από εφιάλτες. Μάλλον αυτοί είναι οι καθαροί έλληνες- έτσι νομίζουν μάλλον- Ας τολμήσουν αν μάλλον μιλούν ως Βούλγαροι, ή Τσάμηδες ή κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο- τέτοιο μίσος δεν μπορεί να είναι αθώο- ας τολμήσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος8/7/10, 3:47 μ.μ.

    Δε θα την πάρετε ποτέ. Ποτέ. Ποτέ. Ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή